מרגרה היא מדריכת ריקוד המלמדת שיעורי ריקוד שבועיים לילדים בשוודיה. יש לה רק עוד 2 מקומות פנויים בכיתה שלה בשבוע הבא והיא מחליטה להגדיר פרסומת בדף האינטרנט של הקהילה שלה עם תמונות של תלמידי העבר שלה.

קישוריות דיגיטלית ראתה עלייה בפרסום באמצעות מדיה חברתית; סביר להניח שמודעות מסורתיות מבוססות נייר יראו פחות. שיעורי הריקוד של מרגרה מאבטחים כיצד תוכן דיגיטלי יכול להגיע לקהלים חדשים ומודיעים לאנשים על זמינות השיעורים באמצעות מודעות פייסבוק, המאפשרות לחברה למקד אנשים לפי גיל, מין, מיקום וכו' או מודעות Google Adwords. אפשר לטעון שזה פחות יקר לסטארט-אפים קטנים או לסוחרים יחידים כמו שיעורי הריקוד של מרגרה לפרסם באינטרנט מאשר זה יהיה עבורם לעשות זאת אחרת, וככזה, מקל עליהם לפרסם את החללים שיהיו פנויים בקרוב. שבוע באתר הקהילה שלהם.

בסטודיו לדוגמא של מרגרה, מדריכת הריקוד יוצרת שיעור של תחומי העניין של התלמידים על ידי ניתוח העדפות העבר שלהם. התלמידים יכולים להז ... Читать дальше »

Просмотров: 265 | Добавил: zoeaifawver | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

האם אי פעם הרגשת בודד ורצית שמישהו יהיה שם איתך כדי להחיות את היום שלך?

לוויה הם החברים שלנו שיודעים על המוזרויות שלך ללא תנאי. הם אוהבים לשמוע על הסיפורים שלך, לראות שוב את החיוך הזה על הפנים שלך, להכיר את כל הלייקים והלאים שלך. הם יעודדו אותך כשאתה מרגיש נמוך, יערכו מסיבה ענקית כשהם לא צריכים. בני לוויה נמצאים שם בזמנים הגרועים ביותר וגם הטובים ביותר. הם תמיד מלאים ברעיונות נהדרים וכמויות אינסופיות של תמיכה!

בני לוויה יכולים לעשות הבדלים עצומים בחיי אנשים, אל תתביישו רק להשיג חבר אחד!

מאמר שנכתב כדי ליידע אותנו על השירותים הקרובים אלינו ולשתף במה שיש במקום.

ישנם אתרים רבים לאיתור מלווים, אך ניתן גם לפנות ישירות לשירות הליווי.

- Reddit.com הוא אתר מדהים המספק העלאות מבוססות מיקום המפרטות באילו מפעלים נלווים כדאי ... Читать дальше »

Просмотров: 63 | Добавил: zoeaifawver | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)