21:38
טקסים סקסיים: למעלה יוצא דופן ביותר מרחבי העולם

בכל מדינה, לאנשים יש מסורות משלהם, טקסים כמעט כל האחרים, המבדיל אותו מאירועים מרתקים אחרים במדינות סמוכות. תאמין לי, חצי יהיה רק ​​שמח לספק לך הנאה אינטימית בלתי נשכחת. טקסים סקסיים הם מאוד ביסודו! לעשות את זה, כך שכל מין חדש לא היה דומה לקודם. קבל את הרמה הגדולה ביותר של התרגשות. להתאים אחד את השני!

טיבט 2 מסופוטמיה 3 סומטרה 4 אוקיאניה 5 הודו 6 מצרים 7 ברזיל 8 קולומביה 9 קוריאה 10 אלסקה 11 יפן

טיבטי

כאן, מאז זמן רב, התקבל שאישה לא יכולה להתחתן עד אז, עד 20 hahal. שם, שבו האוכלוסייה היא בלתי מתפשרת Majakhanka, ורוב היה חבר של קרובי משפחתו, כדי למלא את המסורת הזאת לא בפשטות. לכן, נשים עתידיות היו ללכת על הכביש יחד עם שלהם אמא ולעשות הישג טיפוסי. הם חיכו למטיילים אם כי מעת לעת, אבל עדיין הלך לקצוות האלה. הם הוצעו לבלות את הלילה עם צעיר Verva, אבל לא חופשי, אבל עבור מתנה סמלית קטנה טהורה. מתנה זו לא היתה נחוצה, אבל כאישור כי הבנות אכן היו סקס עם הבעלים של מזכרת.

אבל סקסי כזה טקסים הופקו לא רק לא נשואים, ואלה שהיו מזויפים שבעה שבעה. לכן, למשל, אם מישהו זין את תשומת לבה לבני הזוג של הבעלים בבית, הוא הורשה לפרוש איתה לילה אחד. פולחן כזה הרים כי לאחר יחסי מין השבט יהיה לפרוח ולהעשר.

Mesopotamia2

בזמן הבבל הישן, כל תושב צרכים זה היה קורבן טיפוסי של אלת האהבה אישטאר. זֶה זה נהוג להתייחס "Apadravia" ויש צורך לקבל אותם יותר, למעשה בכל שטח החבר. כמו כן, הופיע אנלוג עתיק קונדום כדי לשפר את השותפים החושים. לעשות זאת, בשימוש מקל חלול עם קונוסים קטנים. כל שנאספו קרנות הם נתנו לפיתוח המקדש.

סומטרה 3

כאן באחד השבטים נלקח עם מיוחד trepid למין ולכל מה שקשור אליו. אז גברים של שבט חצי להפתעה גבירות עצמי זיין ממשק מינית משלו עם אבנים קטנות, פגזים, חלקי מתכת או עצמות. הוא האמין כי כגון נוף אופייני מחומרים אלה לשפר את הרוח ולתת את הנשים מה הם לא רגשות דומים, לשמור על הראש שבו הם יהיו במשך זמן רב.

Oceania4

עמים אוקיאניה יש טקסים סקסיים למדי, אבל עבור אנשים כל יום. עבור ההתנהגות שלהם הוא נורמלי לחלוטין ולא עוד לא לבש עם 1 עשר שנים. כאן האישה צריכה לשמור על נאמנות ובתולה עד אז לא לפגוש את האיש שאיתו ייכנס לנישואים לגיטימיים. לאחר שלילת הבתולים, אנשים צעירים צריכים לחברים. זה נעשה בעזרת סכין אבן מיוחדת, ולאחר החדירה עצמה כבר נלקחה על ידי חבר מיני. זה נמשך כ -3 ימים ואחרי שהגברת חזרה לאישה לגיטימית.

הודו

רבים יודעים כי הציוויליזציה הזאת היא לאהוב ולהכבוד הכל מסורות הקשורות לחיים סקסיים. אפילו בקאמסטרה ועל קירות המקדש Khajuraho לא שרד את כל השיטות המתוחכמות לקבל הנאה הינדי. יש גם דרכים לעזור לגברים ללטף עד עכשיו גבירותיי משלו. בשביל זה הם צריכים לעשות פירסינג במכרז ביותר מקום.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. שוב ושוב, לקוחות - אנשים צעירים מוצלחים, זה שרוצים להסתכל על החגיגה, הליכה תחת יד עם בחורה בהירה. זה להרוויח מספיק, כך לגמרי מכסה לחלוטין את כל הכרחי.

זהב, עצמות, חלוקי נחל יקרים נבחרו כנוף. ל כדי למלא את הטקס הזה של הגברת, היה צורך לבקר את המקדש של האלה האלה להתיישב במקום שבו הם יראו אותו. אז היה צורך לשבת עד אז הזר שלה לא יראה אותה ותיתן מטבע לאשהו היה צריך להיות אישה לְשָׁרֵת. כדי שתוציאו את רצונו של האלה, היה מספיק פעם טקס, אבל למרות זאת, כמות עצומה במיוחד בבבלים מקנאים על הבסיס ללא שינוי היו עוסקים בתפקיד דומה משחקים והציעו השירותים שלהם צעירים לא מוכרים. זה היה גם ביסודו של קוד כיתה, קישוט פרחים חברים. דירות דיסקרטיות במרכז

מצרים 6

היום כמעט בכל המדינות האסלאמיות, בין אשר מצרים, שמר על המסורת של הבתולה הקרועה החגיגית פלאביה. זה צריך להיות מוחזק על שטח צפוף, כך תהליך של הורשע ככל האפשר עוד יליד. גברים היו צריכים לעטוף את האצבע שלו של שלג לבן בדים ולהציג אישה בנרתיק, כי שבירת splas בתולה עַלמָה. אם על הבד לאחר הסרת האצבע מן הנרתיק, עקבות היו מודאגים דם, אז זה העיד על טוהר ותמימות האדם. החל עם זה ברגע שהיא היתה צריכה ללבוש דוברה ולירות בה רק לפני שלו בן זוג לגיטימי.

ברזילון

כאן נצפו שבט אחד, ומכובד, טקסים סקסיים אמיתיים. צעירים כמעט צעדו על הקורבן כדי להדהים את בן זוגם. לפני מאשר להדהים את הגברת שלך גברים נמלטו לסביפים טרופיים, כדי להשתתף בנחשים, אשר נמצאים שם. הם שברו את אברי המין שלהם ויצאו בטופס זה נחשים כך שהם נושכים אותו. לאחר מכן חבר נפיחות ורגישות נופל כדי לעזור לך על הבחירות שלך במשך זמן רב, בעוד מעשי רעל. אבל לפעמים עקיצות, ויותר מדויק את מספר הרעל, נחש מוזרק, היה קצת יותר מהבחור יכול היה להוציא, וזה לאסוף לא מחוסר הכרה בקרוב הזמן נספה.

קולומביה 8

בצפון קולומביה שבט אחד, היתה מסורת מוזרה, אך נצפתה, הקשורה לגלוי עריות. אז, אם יחסי מין קרה בין נציגים מאותה משפחה, אז היה מכונית בלתי נמנעת. מי ביצע מעשה כזה של אנשים נאלצו לחזור על המעשה, אבל עם כל זה היה זרע הגברי היה צריך להיות ממוקם בשקית סמרטוט וייחס הכומר, אשר העביר את הרוחות האלה של סקס. בסוף הטקס, נצפה כי כל החטאים נסלחו ועונש של המפרים סבלו הוגן.

קוריאה 9

במדינה זו במיוחד עבור המחצית הנשית של האוכלוסייה תכשיטנים לייצר מחטים מיוחדים זהב, אשר גברים אתה יכול שוב להתעורר זה תשוקה שהתחל במהירות לצאת. מובנת, כי כל זוג תוצרת בית יש לפחות כמה מחטים כאלה, זין אשר נדרשים קרוב מאוד לאתר של הגוף הגברי, לעבוד אשר מת במילים אחרות לחבר. רק במקרה זה ההשפעה של המשל נהלים היו מורשים.

אלסקה 10

בקצוות האדירים של עדרי האיילים התאמנו כמה טקס מרתק. כאן כאשר הגברים הופרדו על מסע פרסום ארוך יחד הגברת מהשבט צריכה ללכת, בחרה בהצבעה כללית. כל מועמד שנבחר Macaro היה בן זוג איפשהו עבור כל החבר 'ה ביצוע תפקידו של המארחת וניקוי כל אחד. אז הגברת הצליחה להרוויח כסף לעצמנו מעמדה של בן הזוג הטוב ביותר של האומה הזאת, בהודעה, היא כבר נראתה בטן מעוגלת שאישרה שוב את מצבו החדש. עלויות להבהיר כי כבן זוג משותף, גברים רבים הציעו בן הזוג שלהם, גם למרות שהם לא הולכים להשתתף בקמפיין זה. אולי, הוא הבהיר כי הם רוצים להגדיל את מעמדם של משפחתם, ואולי רק רציתי להיות לבד במשך זמן מה.

יפנית 11

עכשיו יש כמה חבר חבר. אחת לשנה נערכים פסטיבלים ותהלוכות שונות, שם נמכרו בכל פינה סוכריות שונות בצורת איבר זה, שריקות, דמויות וכמעט עם כל אחד אחר חבר סמליות. בדרך כלל, סקס ביום חגיגי זה הוא מתוחכם יותר נלהב מאשר ימים אחרים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

כל זוג עצמו קובע טקסים מיניים. עבור מישהו זה עיסוי לא קורנד או סטריפטיז לפני סקס, עבור אחרים - מבוא של צעצועי מין. אל תפחדו לגלם את הפנטזיות שלך! אם יש דברים שאתה מרגש - לא אומר על האדם האהוב הזה. גם אם הפטיש נראה יוצא דופן בשבילך.יש גם טקסים קדומים, לעשות את זה הם אוהבי אמיתי של מסורות. במאמר זה אנו נספר על טקסים של עמים שונים מכל רחבי העולם שהם עושים לפני סקס.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל, במקרה שאתה אשה מסוגננת מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 6,200 יורו.

התוכן של המאמר

Просмотров: 133 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar