18:28
סקס עם שותף חדש: איך לא לעשות?

סקס ראשון עם שותף חדש כל הזמן גורם תחושה של רעד והתרגשות, אם זה קורה לא 5 בבוקר על ידי מועדון. זה לא רק אימה בלתי מוסברת לפני העדפות במין של האדם החדש ביותר, כמה רצון להראות את עצמך מן הצד הטוב ביותר. כל אחד מהשותפים הוא מתכונן מבחינה פסיכולוגית, מתנודדת מעט באטרקטיביות שלהם, זוכרת רגעים כאשר חצה את הניצוץ בעיניים. הוא באמת רוצה להדגיש את העובדה שהיא שאלה בסיסית אוריונית: מה לפחד וכיצד לאהוב את השותף המיני החדש?

התוכן של המאמר

1 מה חושבים שותפים 2 כיצד להימנע טעויות: למעלה 5 3 נ ' שידור חוזר 4 מתון בלאסקוב 5 יוזמה - כולנו! 6 ne שתיקה וצעקה! 7 הטבע לא מוצג

מה אתה חושב גם על שותפים

אמיץ וחזק גברים, כל מה שכולם יודעים, תוקפניים לכאורה לא, בתורו מודאגים לגבי זקפה. מעת לעת, תחת השפעת הלחץ לפני יחסי מין, זה לא מגיע לכל דבר, לשים את זה קצת, הוא מאוד מָהִיר. הדבר העיקרי לפני סקס עם בן זוג חדש לנסות לרמוז בעדינות, כי לא היה מין או באמת הודיעה, אם הוא היה אדם 1 בחיים. אם כולם נהנו מזה, זה בהחלט יהיה סיבה, זה הפך, לספר זה לזה על פנטזיות, תשוקה, לשים את זה בעדינות, להחיל צעצועי מין, לבקש פרטים נוספים על אזורי Erogenous מוגן. מלכתחילה, בסופו של דבר, נסה לא לאחת הפעם הראשונה.

מי לא יגיד - את החוויה המינית הראשונה עם, כפי שכולם אומרים, השותף החדש, גם אם היו 10-קי אחר, מלווה רגעים לא נוחים. אם נבחר הוא לא extrasens, או לפחות לא הבעלים של יכולות של טלפתיה, אז לצפות ניחוש מלא של כל ההעדפות במין לא שווה סוף סוף. כל הזוועה של הגברות היא חוסר יכולת של שותף או העדפות מוזרות מאוד במין. כולם יודעים שקשה לנחש את הטיולים המשותפים כדי להתבטא, ולבסוף לנחש, טוב, ולשאול אותו לא נוח, אם הזכר של סטייה, גסות, אלימות, להתלבש. דירות דיסקרטיות בתל אביב

כיצד להימנע טעויות: למעלה 5__5

אם כל הכוכבים הם הסכימו ושניהם מוכנים לסחרחורת, אולי, אולי, מאוחר, לשים את זה בעדינות, לחשוב האם זה די טורסו הקלה, מפתה היא החזה ואת יפה תחתונים תחרה יפה. מצב בסיסי - תשוקה נלהבת הדדית יהיה איך להשיג מיטה אחת, בלי לו סקס עם שותף חדש לא יתקיים 100%.

לֹא Replay2

למרות, כי 80% לא מצפים אורגזמה קליט ממין הראשון, הם מוכנים עד רגע מאוד יבלת הנאה מהירה ממין. גניחות חזקות במהלך חיבה, קליקים הנאה קטנים, תנועות עוויתות, מדינת חיקוי טראנס מתרשם למעט איך אנשים נהגו להביע איש לא סטנדרטי. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שיש לשפר את המשחק היכולת טובה יותר במעגל הנושטתי.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר המילה באה בחשבון בסוכנות ליווי. גברים נמצאים בבעלות הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי אסקוגר רק רואה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.

ומעלה בפעם הראשונה זה מתאים להפסיק מחמאות מתונות, גניחות קצרות, נשיקות חמות.

להיות מתון ב Laskakh3

כל אדם יהיה פעמים, אם השותף המתמיד שלו מאפיל על כל חוויית המין הקודמת במוקד יתר. רק אמון מלא, כמה חודשים של יחסים וביטחון אדם יעזור לחשוף את כל הכשרונות.

אם המין קורה בפעם הראשונה, אין צורך לדבר כדי להעריץ אחד את השני עם משמרות ללא שינוי של תנוחות, טריקים עם גמישות, תשוקות מושחתות ולא יתואר, כפי שכולם יודעים, כדי לספק סקס אוראלי. זה שווה לחכות, הזמן הנכון יבוא, עם זאת. בעוד זה רק יביא מחשבות חשודות על העבר. הזמנות בתאריך שבו אתה כבר לא יכול לחכות.

Enizioticotic - כולנו!4

שוכב בתנוחה כוכב ים, מציץ בהרבה לתוך התקרה - לא כפי שהיינו מדברים, האסטרטגיה הטובה ביותר.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרקו מסקנה כוזבת כי ליווי הוא משהו, הבסיס, כך, עובדה זו אינה מקשיבה לשתיקה. עם זאת, כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

ובאמת, מי כמו סקס בלי לחזור משותף? זה perverts. מַצָב כוחות לשוטט, הרצון לא נראה מגושם או פריגיד לפעמים רוברס לתוך קהות חושים. כשלעצמו, זוג כוסות יין החלו להניח להסיר את המתח, להעלות את ליבידו, הברק יהיה בהיר יותר מוסתר.

לֹא שתיקה וצעקה! חָמֵשׁ

גדול כדי לדבר מתוך הנאה עוצרת נשימה, אם זה סוף סוף מעורר קליקים. אבל אם מעשה האיש הוא בלתי מתקבל על הדעת, גס, קשה מדי ולא נעים, יש צורך להשעות אותו. בהתחלה, קשה להדגיש כי הגברים השותפים החדשים ביותר קשה להבין: היא, לשים את זה בעדינות, גניחה או מכאב. כולם חושבים כי מתוך הנאה בלתי רגילה.

לתפוס את השיניים, קמטים פנים או לשחרר את העיניים מכאב, בהתמדה לאבד סקס, לא יעזור לשפר את המצב. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שבאופן איך נהגנו לדבר, כזה תנוחה, זה יכול גם לחזור יותר מפעם אחת. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה הוא בעדינות, ללא גס, סוף סוף לעצור או לקחת את היוזמה כדי Ryuki ולהמשיך משחק סקס כמו שאתה אוהב.

להיות טבעי לא מביך 6

סקס ללא בלבול קולות של גופות, תנועות לא נוחות, שתיקה מוחלטת, רודפים ורוכבים צלילים אפשריים רק בפורנו. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שיש מצבים לא נוחים עם אשר אתה חייב להיות מסוגל לשלוט, להגיב על אור smirk. זה לא שווה לחדד את תשומת הלב על פרומוקים קטנים, בסופו של דבר, לרוץ בלי להסתכל אחורה, בדרך לגרד לתוך חבורה של מפוזרים ביגוד. מין הזרם הוא טבעי, כמו כל הצלילים והתופעות המתרחשות בחיים אורגניזמי.

אם הרגע חם תצוגות והתכתבות וולגרית בכנות רץ בצורה חלקה לתוך העסק של קרוב במקרה, מה ההבדל מה, באופן כללי, הכללים והטיפים הם? כן הרצון להיות קרוב יותר לשותף, להרגיש את המגע שלו, ליהנות ליטוף ולתת בתגובה עצמך, בסופו של דבר, לעזור להתמודד עם התרגשות.

Просмотров: 137 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar