03:48
מהם מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק

רק על ידי התבוננות במונחי החיפוש בגוגל, תוכל לראות שהעיר ניו יורק שופעת מועדונים המציעים בידור למבוגרים. חלקם יוקרתיים, חלקם מציעים מתנה בחינם, ואחרים מאפשרים עישון בפנים. איך גוגל ידע את כל זה? בואו לגלות מה עומד מאחורי כל זה.

גוגל גילתה את הצורך של אנשים למצוא את מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק באמצעות הנתונים האמפיריים שלהם ויצרה רשימה של המועדפים עליהם- בית הבובות (שהוא אחד מהמועדפים האישיים שלי), Live Nude Cabaret, Jekyll NY ו-Bronx.

האתר השני שתמיד להוט להעליב מישהו היה אתרי ביקורות כמו Yelp או yelp, שבהם אנשים נותנים למיקומים המפוקפקים האלה ביקורות רעות במשך שנים. ביקורות אלו יגררו אחריהן חדשות עם מידע מעודכן לגבי שעות או שינויים בבעלות, כך שגוגל תוכל לקבל את כל העדכונים עבור כל מי שלא יכול היה לנכש את מה שצריך לנכות!

מועדוני חשפנות, למרות שהם פופולריים מתמיד בקרב האוכלוסייה הטרוסקסואלית, היו בדיחה מתמשכת בקרב קהילת ה-LGBTQA. כשכל שנה שעוברת מתקדמת יותר מהקודמת ואנשים רבים עוברים לניו יורק בדיוק מהסיבה הזו, זה רק עניין של זמן עד שמועדוני חשפנות יהפכו למה שהייתה טיימס סקוור לפני עשור. עם זאת, בחירת מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק יכולה להיות משימה כה מרתיעה עבור מי שלא יודע מה נכנס לערב במועדון כזה. על מנת לעזור לך, ריכזנו רשימה של כל המוסדות הטובים ביותר הזמינים כיום במנהטן.

------------------

נושא הסעיף: מהם כמה יתרונות וחסרונות של כותבי בינה מלאכותית? נערות ליווי ברמלה https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בקיסריה/

מילות מפתח במדור: כותבי בינה מלאכותית, קופירייטרים, כותבי תוכן, מקרי שימוש בכלי כתיבת בינה מלאכותית

מבוא:

תלמידי MIT חזו שהבינה המלאכותית (AI) תשתלט על 80% מכתיבת התוכן בתוך 10 שנים. בהתחשב בכך שבינה מלאכותית יכולה ליצור תוכן בקנה מידה עם קלט אנושי מינימלי הנדרש

חושבים ללכת למועדון חשפנות? אל תעשה את זה.

Просмотров: 87 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar