16:47
התוכן של אדם מאובטח - החלום של כל נערה

כמעט כל הבנות יושבות בכפריו, חתוכות על החיים הטובים ביותר, שלא נראו כאורים ומגבלות כספיות, נוסעים לטיול, ליהנות מכל רגע ושום דבר לא חושב על כך. עכשיו, הזדמנות זו סוף סוף מציעה חיסול של פנאי, זה בדרך כלל מזמין את כל הבנות כדי להראות את הכישרון שלהם בשיחה עם גברים, להרוויח כספים ענקיים מאוד לגוון את חייהם. הסוכנות היא בכלל לא ביסודו שבו אתה חי את העיר אתה גר בחיים, הדבר העיקרי שהיה לך רצון גדול לשנות כמה אנשים חושבים, למעלה, היית יפה ומושך. נערות ליווי

לכל אחד יש רעיונות משלה על שומן ואהדה, כיום בגלל הסוכנות לא לשים הגדרה ענקית לבנות, ללא כישלון, לא לדבר על מודל המרחב. Fourbor מגיע אלה נשים שיכולים סוף סוף לדבר עם הדרך בה אנו רגילים איות, גברים מבוגרים, להסתכל על המראה שלהם, כמו כל אחד אומר, הערכה עצמית טובה. אם אתה מעז לשנות את החיים שלך למעלה, עדיף לעזוב את אזור הפנאי. באופן ספציפי יותר, הוא פותח יכולות ענק מול הבנות, זה יכול סוף סוף לספק כמו גם הצרכים הכספיים הקימה. מאוד הוגן, לעשות לך להכריז על עצמך, להראות מניות האהובים ולמצוא לפגישות של בחורים עשירים. כולם יודעים שזה בטון על גברים "עיסוי", ואז לומר לעצמם נערות צעירות להפוך חסות שלהם.

כדי להיות כמו רובנו אומרים כל הזמן, התוכן הוא פשוט

תיאורים - הם בנות החיים על כל מוכן ליד העשירים, איך להתבטא על ידי גבר. זה לא סוד בשביל שום דבר בעצמך. בתורו, גברים דורשים את תשומת הלב של הבנות תשומת לב, הצהרות ומיקום של בנות בקרבת מקום. אם אתה רוצה להדגיש את העובדה שאתה מוכן לשנות את החיים שלך באופן דרמטי, בסופו של דבר, לחיות תחת כמה אנשים חושבים, גג עם זה היה למבוגרים, כמה מאיתנו כל הזמן אומר איש עשיר, אז רק את שדה הפנאי, בסופו של דבר, זה יוכל לתת לך כי אנשים משמשים להביע את האפשרות הזאת. כדי לעשות זאת, אין צורך לקבל קצת חינוך כדי גם לכבוש את תשומת הלב של גברים, זה די פשוט כדי להיות מסוגל להגיד את זה לאהוב אדם עשיר ואולי להתאהב בעצמו.

קרוב יותר, לשים אותו מעט, יהיה חסות כזה, החיים באמת השתנה מלמעלה למעלה. לפני חודש, היית רגיל, כפי שהיינו מדברים, ילדה כפרית, שלא היתה לה מכונית, בלי פירושו, לא תכשיטי זהב. אנשי עסקים, כמו הנהיג, פוליטיקאים עשירים ישבור את הסטריאוטיפ בשבילך ולתת אפשרות מאוחרת:

  • פעם ביום, ארוחת ערב במסעדות.
  • ללכת על יקירתי.
  • מסע על גדילים יקרים.
  • לבוש בחנויות יקרות.
  • להכיר את הפוליטיקאים המפורסמים.
  • חיים Vosh, באופן כללי, התקציב לנצח את המפתח, אין לפקפק כי אתה יכול לחלוטין להצדיק את כל הציפיות שלך של חיים עשירים, גם להיות עשירים צעירים כמו בחורה שכולם ישלחו. כדי לעשות זאת, זה בהחלט צריך לבקר סוף סוף את שדה הפנאי ולתת עבור עצמי, זה היה ידוע לדעת. אין צורך להיות, להשתנות את הכוח שלהם, אם אתה, כפי שהתחלת, נחושה, איך להביע בנות חמודות, תוכל לשים לב אליך. אנשים רבים לא אוהבים, כפי שכולם אומרים, בנות גדולות עם מזג גבר כי יש צורך למצוא עבודה אחרת.

    Просмотров: 3638 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar