14:19
צריכה פעילה: תכונות עבודה

הצריכה היא שני מינים: פעילים ופסיביים. האפשרות הראשונה היא יותר כמו בנות, כמו חופש פעולה מוחלט מרמז. הבנות עצמן מחליטות לאיזה גבר מתקרב ולהתחיל לתקשורת איתו. הבחירה וחוסר התחייבויות הן היתרונות העיקריים של הצריכה הפעילה. עם זאת, בכל מקום שבו יש דקויות וגוונים.

היתרונות של סוג זה של רווחים

הנערות שעבדו מזמן בתחום הזמן הפנוי, יש זמן לנסות את שני סוגי הרווחים. כתוצאה מכך, מסקנות ניתן לצייר, מהו הצריכה הפעילה ביותר פסיבית. בהתבסס על חוות דעתם של צרכנים מנוסים ניתן להקצות את היתרונות הבאים.

  • תקשורת רק עם האורחים שאתה אוהב. זה קורה כי מן השני השני לגבר עולה antipathy. במצב כזה, הילדה תהיה קשה להראות את המקצועיות שלהם, כי כל הערב יצטרך להילחם ברגשות לא נעימים. לצריכה פעילה, בעיות אלה אינן נכללות, כי רק עובד בוחר, עם מי הוא צריך לעשות, וללא כל אחד.
  • הנערה עצמו מובילה את המצב. אין חובות לפני האורחים. בנות יכולות לשבת ליד שולחן האורחים כשהם חושבים על זה ואפילו עוזבים. הצריכה פשוט מציעה את החברה שלך. במקביל, זה לא חייב להצדיק את הציפיות שלך, לשבת ככל שתרצה לספק שירותים נוספים וכן הלאה. אין צריכה מדומה כזו. אם הלקוח בחר משקה, אז הוא חייב לשבת איתו כל כך עד שהוא מגיע. במקביל, הילדה צריכה לבדר אותו ולעשות מה שהוא רוצה. הצריכה הפעילה מרמזת על תנועה חופשית של עובד בחדר מאורח אחד למשנהו.
  • הרבה יותר קל להתחיל תקשורת עם האורח, אם אתה בא לבד. בצריכה פסיבית, הנערה מאחורי השולחן נטיעה מנהל, יוצרת קצת מבוכה, קשה מאוד להתחיל שיחה.
  • פורמט כזה של הרווחים הוא הרבה יותר נוח עבור בנות, שכן אין להם כללים ברורים וחובות. זה נפגע היטב על ידי רווח והכנסה של המוסד, כי אם האורחת אוהבת אורח, אז זה יהיה לתקשר איתו על היוזמה שלו ככל האפשר.

    מה לעשות אם אדם מסרב

    מינוס היחיד של אפשרות זו צוברת היא האפשרות של סירוב אורחים. בצריכה פסיבית, האדם בוחר בחורה בעצמו, ולכן מצבים כאלה אינם נכללים.

    עם זאת, זה לא שווה דאגה לגבי כשלים מכמה סיבות:

  • העובדים תמיד לבושים בהירים, יש להם איפור בהיר וחיוך נחמד לסרב ילדה יפה מאוד קשה. למרות שאדם לא מוגדר לנוח, הוא לא יוכל לשלוח לך רק באדיבות.
  • במועדון ובר, ישנם גברים רבים של אורח, טריז לא מתכנס. אם אין לך בר מזל עם לקוח, אתה תמיד יכול לעבור למישהו אחר.
  • אין צורך לספור את הדחייה מראש, כל הפחדים הם רק בראש שלך. ביטחון עצמי פנימי חשוב מאוד במקצוע זה.
  • אתה לא צריך לפחד כישלונות, זה צריך רק מזג את המורל. אין לתפוס את אי-רצון של גברים לתקשר כעוינות אישית לך, אולי, האורח לא שאל את היום. נערות ליווי בהרצליה

    אילו בנות מתאימות לצריכה פעילה

    קל יותר להרוויח פורמט זה יהיה צרכנים מנוסים. הצריכה החדשה מתאימה עוד יותר, שכן הן צריכות לממש באופן עצמאי את היוזמה. בגרסה השנייה, המנהל נפרס לשולחנות הבנות, כלומר, לא תהיה סירוב מהאורח.

    אם אתה מפחד מאנשים, זה לא מסוגל להתחיל את השיחה בהחלט לא לדעת איך לפלרטט, אז הצריכה הפעילה לא הרווח הטוב ביותר של האפשרות. אבל הבנות שאוהבות את חיי הלילה אינן עמוסות על ידי קומפלקסים, ואפילו מסוגלים "לפתוח" ראשו של אדם במקצוע זה יכול לקבל הצלחה ניכרת.

    LIFEHAKI, אשר יסייע להתגבר על הצריכה הפעילה

    מספר שבבים שימושי מעובדי מומחים יעזרו לשמור על תשומת הלב של האורח ולהרוויח כסף רב ככל האפשר:

  • השיחה מתחילה תמיד טוב יותר מביקוש האדם. אתה יכול לשאול איך השם שלך, מה מצב הרוח שלך, מי עובד או איפה האורח קנה כזה חולצה יפה. אם אתה מתחיל שיחה עם בקשה לטיפול בקוקטייל, אז הלקוח שיכול לדחוף. לפני המעבר עם פעולות מכריעות, אתה צריך לעבור את המבקר, שיחה ריבית.
  • חיוך - נשק עיקרי. כפי שנראה בבירור, אבל זה באמת עובד. הנערה המחייכת גורמת מיד לרגשות חיוביים, אני רוצה לתקשר איתה, יש לה דרך קשה יותר להכחיש אדם כזה. אם אתה חושב שהגברים מושכים את הדימוי של "אישה קטלנית", אז לא בסדר. במועדונים, נציגי מין חזקים באים כיף וסערות של רגשות, ולכן הביטוי השחצן הוא לשנות את החיוך כנה.
  • אם יש הזדמנות להזמין ילדה אחרת לשולחן, ודא שאתה עושה את זה. הזזה בחברת האורחים, תמיד לנסות לעזור לעובדים אחרים. ראשית, זה יהיה קשה לך לשמור על תשומת הלב של 4-5 אנשים, ולכן סיכוי גדול כי כמה גברים יתחילו להפסיד. שנית, לשתות 5 קוקטיילים בכל פעם שבירור יצא, ולכן אתה לא מרוויח שום דבר נוסף כסף. סיוע הדדי בצוות תמיד מוזמן. אחרי הכל, לצרכנים יש מטרה משותפת: הם חייבים לספק תוכנית מסוימת לתנועה. תמיד אם אפשר לעזור עם בנות אחרות, אז הם יחזירו אותו דבר.
  • זה נוח כי כמעט כל המדינות עברו לתבנית הצרכן הפעילה. יש לך הזדמנות ללכת לכל מקום בעולם ולצלול לתוך החיים של המועדון שם, מבטיח משכורת ראויה. אם אתה קל להרים, ללכת טוב במגע עם המין השני ואני לא יודע אילו התכווצות היא, צריכה פעילה היא בחירה מצוינת של מקצוע.

    Просмотров: 1111 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar