19:18
עיסוי ארוטי הנקה: תכונות טכניקה וביצועים

אם אתה שואל גברים, איזה חלק של הגוף הנשי הם רואים מינית, אז הרוב יענה כי זה שדיים. בפנטזיות ארוטיות של נציגי מין חזקים, היא תופסת מקום ראשון מכובד. וככל שדיים יותר הנערה, יותר תענוג שהיא גורמת לחבר'ה. עבור Masseuses, גודל החזה יש גם משמעות חשובה. ראשית, אנחנו מדברים על רכיב אסתטי. שנית, גדול Hroud Krastes יכול לכלול שירות מעניין במחיר שלהם - עיסוי חזה ארוטי. שקול את התכונות של תוכנית זו, כמו גם אנו ננתח את טכניקת הביצוע.

תכונות של עיסוי חזה ארוטי

טכניקה זו עשויה להיות חלק מושב עיסוי הגוף או לשמש תוכנית עצמאית. בפועל יש מקור קל, כמו רוב סוגי ההתפרצות. במזרח היתה אמונה שאתה יכול להעביר כל אנרגיה אחרת דרך הגוף העירום. ללא תאונה לאחר הפגישות, הלקוחות מרגישים עליזים ומעודכנים. שדיים של נשים - כלי עיסוי מעולה. זה רך, volumetric, וגם יש פטמות, לגעת אל עורם של גברים, מעורר את התחושות הנעימות האחרונות.

ראוי לציין כי עבור הביצועים של טכניקה זו, המעסה חייב להיות אימון גופני טוב למדי, כפי שהוא יצטרך לשמור על המשקל של הגוף שלו בידיים, כמו במהלך pushups. זה די קשה, ולכן לעתים קרובות עיסוי השד משמש רק כאלמנט התוכנית. זה הגיוני כי המאסטרים עם חזה קטן לעשות עיסוי כזה יהיה מסובך יותר לפעמים, שכן הם יצטרכו להיות הרבה יותר נמוך מאשר גמיש, וסיכוי גדול כי הלקוח לא מרגיש כמעט כלום. מעסים עם 3 גודל ועוד יכול בבטחה להוסיף שירות זה במחיר שלך.

מכונות emoxing חזה

כמו בכל מפגש אחר, התפקיד הראשי הוא שיחק על ידי לחות. יש צורך להשתמש בשמנים מיוחדים או ג'לים אשר יספקו גריסה אופטימלית של העור של הלקוח. זה גם חשוב מאוד כי במהלך עיסוי הפטמות של המאסטרים היו מוצקים, זה יהיה ליצור אפקט גירוי נוסף. כדי לעשות זאת, אתה יכול לשטוף אותם עם מים מגניבים או להשתמש קוביות קרח.

הפגישה מתנהלת עם השימוש הנדרש של האלמנטים הבאים:

  • לפני שתמשיך למניפולציות עם האורח, המעסה משיכות ולוש את גופו, כלומר את החזה. בערך, הנערה עושה את העובדה שהלקוח רוצה לעשות את עצמו, אבל הוא רשאי לצפות. זה מאפשר לך להעלות גבר ומתאים אותו ארוטי.
  • גוף האורחים חייב להתכונן. לשם כך, בעזרת הידיים, המעסה לישה ומשפשף את גופת האורח. זה מאפשר לך להתחמם את השרירים ולהפוך את העור רגיש יותר מניפולציות שלאחר מכן.
  • אז אתה יכול לעבור ישירות אל עיסוי השד. כדי לעשות זאת, הנערה צריכה להסתמך על הידיים ולסלול כמו בתנוחה של היוגה "קיטי", ולאחר מכן ליישר את "בבר", כך הפטמות ללכת לאורך פני הגוף של הגוף. זה יכול להיעשות בכיוונים שונים. טכניקה נוספת - לשכור על גבר עם כל המשקולות מאחור ומחבקים אליו על ידי חזה. קבלה טובה מאוד - לקוח לקוח עיסוי עם שדיים עם הידיים שלהם. הנערה לוקחת את החזה שלו ומתחילה להוביל אותם על הגב או בחזה אדם. ראוי לציין כי טכניקות עיסוי השד ביותר נוחים יותר לבצע כאשר הלקוח יושב.
  • לאחר השלמת החלק הארוטי, אתה יכול ללכת משיכות מסורתיות. זה יאפשר לשרירים להירגע ולהבטיח את ההשפעה החיובית של עיסוי. נערות ליווי בתל אביב

    Просмотров: 10587 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar