13:39
7 טריקים לעשות סקס עם קונדום הרבה יותר נעים

קונדומים הם חלק בלתי נפרד מחיי המין של שני שותפים לאהוב אחד את השני. הם מונעים הריון לא רצוי ולהגן על אדם מן זיהומים המועברים מינית המאפשר לך להמשיך קרבה אינטימית לראש ברור. קונדומים משמשים כמחסום שמונע את התפשטות חיידקים ומחלות אחרות, והפחתת הסיכון של כלמידיה, HIV, HPV, זיבה, וכו '.

התוכן של המאמר

1 טריקים אשר ישפרו סקס עם קונדום

עם זאת, למרות התועלת שלהם ואת הערך, זוגות רבים להימנע משימושם, וטענו כי הם לא נוח, לא נעים ו "גס". חלקם אפילו אומרים כי קונדומים מחזיקים אותם מאורגזמה, תחושות מנוסות.

ובכן, במקרה זה, אנחנו מוכנים לחלוק איתכם בעצה כללית, אשר יגיעו למין עם קונדום במשהו שלא יתואר ומרהיב ומגן עליך מפני הסיכון של נגועים של סטיס.

טריקים שישפרו סקס עם קונדום

סקס עם קונדום הוא לא רק על אבטחה, אלא גם על ההנאה, אם אתה יודע איך להשיג את זה.

# 1 - בחר את הקונדומים הנכונים.

בעבר, קונדומים היו עשויים מחומרים אלסטיים עבים כי תחושות dulled, יצירת תהום ענקית בינך לבין השותף המיני שלך. עם זאת, מאז הם עברו דרך ארוכה המורכבת מעבר לסגנונות שונים, מרקמים וגדלים.

היום אתה יכול למצוא קונדומים דקים במיוחד, קונדומים מצולעים, קונדומים עם חומר סיכה ואחרים.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר המילה באה בחשבון בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי ESK Storenitsa רק מלווים את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של המצב.

אם אתה מבין כי סוג מסוים אינו מתאים לך - ניסוי עד שתמצא תצוגה התואמת את ההעדפות שלך.

הדרך האידיאלית: השתמש בחומרים שונים והרכבים בתהליך של אוננות. זה יחסוך את השותף שלך מבעד צרות בעתיד ולתת את "משחקי סולו" קצת הדגשה.

# 2 - כוח prelude.

תפיסה רגשית של אירועים מתפרצפת לעתים קרובות התפיסה הגופנית שלנו. אם אתה בתחילה במפתח שלילי, לטפל בסוג ההגנה הנדונה, תוכלו להרגיש אי נוחות ב -100% מהמקרים בתהליך של קרבת מינית לשותף. עם זאת, אם אתה "ללמוד" כדי להעריך את הקונדומים, אתה משפר באופן משמעותי את חיי המין שלך.

גברים שחוו את החוויה הלא מוצלחת של שימוש קונדומים בדרך כלל נזכרים באירועים אלה במהלך יחסי מין, המשפיעים על זקפותיהם. אם אתה רוצה לשנות גישה דומה, לנסות לחשוף את הכוח של פרלודים ולשקול אותו מן הצד החדש.

כאשר אתה מבין שאתה מוכן להתחיל מנה עיקרית בתהליך של הקרבה המינית שלך לשותף, להרחיב את הקסם של המיניות שלך תוך משיכת הקונדום על חבר שלך אהוב. ואז - ניסוי! נסה לשים קונדום עם שפתיים או לשון, שילוב פעולה הרגילה עם מציצה. לשחק עם תרחישים וסגנונות שונים ולא לפחד לדבר על רגשות מנוסים בשלב זה.

# 3 - בחר קונדומים מסוימים למטרות מסוימות.

בעת רכישת קונדומים, יש לקחת בחשבון גורמים מסוימים:

גודל

הנחיתה נכונה - תנאי מוקדם למין יפה ונענתי. אז, זכור את הדברים הבאים: אם קונדום הוא הדוק מדי, זה משעמם תחושות דורש יותר זמן לשחזר את הקמת. אם הגודל שלו גדול מדי, אז בתהליך של פעילות מינית זה יכול בקלות להחליק. "נכון" קונדום צריך להתגלגל לבסיס של חבר ללא שאריות מוגזמת.

מרקם

קונדומים מגיעים בסוגים שונים וסגנונות.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. זה נחמד להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

מרקם הטוב ביותר - מרקם עם תלתלים בקצה. בעת בחירת קונדומים, כדאי להתמקד במילים כאלה כמו "תענוג", "סיבוב", "ספירלה", כפי שהם מצביעים על העיצוב הממריץ את ראשו של חבר הזכר.

חוֹמֶר

לשכוח לטקס אם אתה אלרגי. במקום זאת, לשים לב קונדומים של עור כבשים, אשר לעורר את תחושת הקשר העור עם העור.

עם זאת, זכור כי קונדומים עור כבשים נקבובי, ולכן הם לא יכולים לעצור את השידור של stis, אם כי הם יכולים למנוע הריון.

אם אתה מבין את הטיפים הבאים, אתה והשותף המיני שלך יוכלו ליהנות מין מרגש, מרגש ובטוח, מבלי לדאוג לאובדן הנאה.

# 4 - לחקור את התנוחות הנכונות.

אם אתה תחושות לא נעימות במהלך יחסי מין עם קונדום, אתה יכול להתנסות עם עמדות והוראות טכניות מדהימות.

סקסולוגים טוענים כי הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה במהלך יחסי מין עם קונדום מתבצעת במהלך הלחץ המרבי של הנרתיק על הפין של גברים. לכן, תנוחה מיסיונרית עם רגליים סגורות או עמדה כפולה יהיה מוצלח ביותר.

# 5 - אל תשכח סיכה.

סיכה מספק יתרונות רבים על ידי למקסם את ההנאה המינית של שותפים ומאפשר להם לקבל את האורגזמה הטובה ביותר. בעוד שאנשים רבים משתמשים בחומרי סיכה מחוץ לאיברים איברי המין ואת הקירות הפנימיים של הקונדום, אנו ממליצים בכנות להוסיף כמה טיפות סיכה למיכל של הטנק "גומי" הגנה לפני סקס, אשר יהיה להגדיל באופן משמעותי את ההנאה המינית של גבר.

העיקר הוא מתינות: מספיק לשני טיפות של חומר סיכה; Busting יכול לעשות קונדום להחליק במהלך סקס.

לא יודע איזה חומר סיכה לבחור? חומרי סיכה על בסיס מים - האפשרות הטובה ביותר שלך כי לחלוטין להעביר את התחושה של ראש הפין, במיוחד אם קונדומים אתה משתמש יש עצה טנק גדול. שק עם סיכה יהיה לעטוף ראש חבר, חיזוק גירוי והנאה. נערות ליווי בתל אביב tkescorts.com

# 6 - השתמש קונדומים יוצאי דופן.

כיום, האפשרות של שימוש קונדומים היא בלתי מוגבלת:

רזה אולטרה לשמור על קרום עדין מאוד בין שותפים מיניים, שיפור תחושות; מצולעים מספקים גירוי נוסף של חבר בשל המרקם הפנימי שלה; משומן לתרום להעברת תחושות כדי לחזק את ההנאה שלך; Free-fitting לאפשר חבר לנוע בתוך הקונדום, אשר מספק תחושות טבעיות יותר בהשוואה קונדומים מתאימים היטב;

הבחירה של קונדום היא החלטה אישית להפליא, אבל אף אחד לא בוטל אי פעם ניסויים, נכון? מעת לעת כדאי לכלול במין עם קונדום קצת מגוון לתת לעצמך, ואת האישה האהובה עליך רגשות ותחושות.

# 7 - להיפטר קונדומים רעים (וזכרונות מהם).

כולנו נושאים זיכרונות וחוויות רעים, אבל אתה לא צריך לאפשר רגעים מדכאים אלה לצייר את העתיד של חוויות מיניות.

לכולם היו בעיות קונדום:

אולי הקונדום שלך לא היה נעים למגע; זה יכול להיות חזק מדי או חופשי מדי, קשה מדי או לא מוצק, יבש מדי או חלקלק מדי; אתה יכול להיות כל כך עסוק לשים על הקונדום שבסופו של דבר איבדתי את הזקפה והחמיץ את הרגע.

עם זאת, ההלוואה יוצאת דופן על ניסיון העבר לעולם לא יהיה רעיון "טוב". אתה חייב ללמוד להרפות זיכרונות רעים למען שימור הביטחון של בריאותם ובריאותם של האישה האהובה.

Просмотров: 16130 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar