21:51
6 נגד טיפים אימון סקס זה יהיה רק ​​יותר גרוע

עם התפתחות של רשתות חברתיות, את אפוק של אימון עצמי הכריז. בלוגרים השוקבים את המנויים שלהם לחוכמת האהבה והמין, הופך להיות יותר. אבל זה בעיוורון ואחריו עצותם?

התוכן של המאמר

1 לא עושים זאת!

אל תעשה זאת!אני

מניפולציה של סקס

כולנו פיזרנו את זה עד אלף פעמים, במיוחד בסרטים וטלוויזיה. וזה לא הרבה סקס. ואם השותף שלך נראה שאתה צעד על עצמך, אבל ממשיך להתעקש, לחשוב - מה לעזאזל אתה בכלל שאתה קורא מאמרים ולנסות לרצות אותו עם המחיר של ההנאה שלך, אם הוא לא מגיע?כמה ערכות מין מתפללות גם כי כדי לדון בכל דבר עם גבר - לשחרר עסקים. הם פרימיטיביים כל כך מה לחכות? הנה אותו עיקרון - אדם נאות לצוד לך בבקשה.

אבל לעתים קרובות מין מאמנים לעבוד על קהל נקבה, ולכן הם ימותו רק עם הראש הזה. "מנוע שותף, לשחק מחשב נייד, לחבר סחיטה, וזה יהיה שלך! עובד לחלוטין!-

מניפולציות סקסיות וחושניות - זה משחק עם אש.

לספק את הרצונות שלך בישראל בקלות, אם אתה מודל יפה מרוסיה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר להרוויח חודש מ -2500 יורו.

ואם המקרים שלך מתחילים להתפרק, המאמן לך לא יעזור. אתה רק לציית לעצמך.

מבטא על האינסטינקטים

"בשום מקרה לא מסרבים לגבר! לעשות כל מה שהוא רוצה! הוא צייד, אתה הטרף שלו. ובכן, זה, שאני לא אוהב?? אתה רוצה לאבד את זה??-

אדם מתאים ואוהב לצוד, כך שגברתו תהנה במיטה ומסוגרת מין. כאשר אתה עושה משהו דרך כוח, זה בולט. אנו מלמדים כי בעזרת מין, אתה יכול לתפעל מנוגד שותף ולקבל כל "לחמניות" ממנו. ובין אלה חוויות מעל השותף והיחסים הם מאוד לא בטוחים.מניפולציות מוזרה ניתן לנקוט הן גברים והן נשים.

אבל זה בקושי יפתח עיניים 3, והוא עצמו מנחש מה שאתה רוצה. אדם. למען האמת, מביט לתוך העיניים, או עם מבוכה מדברת. אבל לאדם.

גברים מעדיפים נשים רגועות ובטוחות, נזרקו מעצמם ומכל. אבל אל תבלבל הסתמכות עם אימת פאניקה לאבד צייתנות גבר עיוור כדי הפנטזיות שלו.

טקסים קסומים

כרגע, המגיפה האמיתית של הרוחניות, החלו הקורבנות והמודעות. וחוץ מזה אנשים ידע באמת בתחום זה הם מאמנים מתקדמים אינטנסיביים ישירות לומר את הפורמט המגוון, מציע שיטות מאוד יוצאת דופן ונעימה.

אתה לא צריך לרוץ "לנשום את הרחם" אם גברת מסוימת בטלפון שלך אמר כי זה יהיה לך להישאר גבר. ואם אתה עדיין רוצה לצלול לתוך העולם הרוחני המרהיב הזה, לא למשוך אדם לתוכו ולא מכריח אותו לבלות טקסים יחד. פתאום הוא עדיין לא השיג שלב כזה של מודעות?

לדוגמה, המאמן Lyal Shanti מלמד את חסידיהם לפתוח מיניות טבעית ולהבין את חוכמת הטנטרה. עבור עצמי, נושא זה הוא מרתק למדי, אבל מבקש טבילה עמוקה ביותר ומודעות מקיפה. זה לא לכולם.

ללמוד על פורנו

אין תגובה. פורנו - הוא ליקק (KHM, מצטער על הציור), אנשים רווחיים, הליך המתוכנן הנכון לשינוי התנוחות, את calibiss של קיטור ואקרובטיקה. סקס אמיתי הוא משהו יותר תוסס, לפעמים לא נוח, מוזר ומבוכה, אבל עדיין יפה.

כן, אתה יכול לקלף כמה טריקים ואם אתה מנסה לבדוק אותם במיטה. אבל לא להפוך סקס לתוך הבחינה.

"לַחֲכוֹת! אל תשנה את התנוחה! אני צריך לתרום טומו, לזרוק את השיער ולומר שיש לך זין גדול! לא לקלקל את התסריט!!-

פרקטיקות על הקצה

אין ספק שכל האנשים שונים. מישהו הולך למסיבות מין, מתאמן שלישיה, משמרת שותפים ופולמפוריה. וזה נורמלי. אם הכל קורה בהסכמה הדדית. זוגות כאלה עשויים להיות "נכנסו" כל אלה לסלי, Baygudi ואחרים אוהבים אותם. הם מעולם לא ניסו! אבל המקרים של פורמט רגיל יותר עשוי להיות תחת סכנה, אם אישה קוראת עצמית הכריז אימון, זה יחליט לרקוד סטריפטיז לחבר הטוב ביותר של בן הזוג שלו, גם לבוא לטיילת הערב שבה אמא ​​הולדת (אמיתי אימון, בין אחרים).

אותו דבר עבור כולם

אין שום פיסיקציה כזו רוצה שכולם. אין טכניקה כזו שתביא כל אורגזמה / כל אורגזמה.

בישראל אין אזור דעות קדומות אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות רוחניים גבוהים. כל אחד מבין כי בתורו ESK Strite מלווה רק את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

אבל לא כל המאמנים מין נלקחים בחשבון. עיוור לעקוב אחר עצתם ואת טכנאי מין למידה מאני במקרה הטוב ביותר יעזוב אותך ואת האיש שלך phlegmantichny, ובבין הגרוע ביותר לקלקל את כל הזיכרון של סקס בכלל.

קח, למשל, מאמן סקס יקטרינה ליובימוב. היא טוענת שכל הגברים חותכים בקרוב על המין האחורי. ליתר דיוק, על גירוי האחורי. תגיד, פשוט לא כולם מתוודים.

אנחנו לא נעשה על הנושאים של פיזיולוגיה זכר ויפים של גירוי האחורי - נושא זה הוא מצוין, ואתה יכול לכתוב מסה שלמה. הישות באחרת. כל טכניקות מופלאות שהקדמו על ידי המאמן, הם לא יכולים להתקרב לכולם ולכל אחד. ויש צורך לקחת בחשבון לא רק את הפיזיולוגי, ואת הניואנס הנפשי.

ואם מחר כמה מאמן כותב כי כל הגברות אהבה קשוחה גירוי הדגדגן? נניח שזה יראה אדם לשותף שלו אין את הרגישות הגבוהה ביותר וזמן כבר חלום על ליטוף אכזרי יותר. המועצה יכולה לעבוד. ואם בפועל מעניין אותך הוא אקזוטי מאוד, להתחיל לשאול את השותף, הוא מוכן להרפתקאות כאלה.

שני השותף ייהנו. ואם עצה זו מחליטה לעקוב אחרי אדם שיש לו שותף יש דגדגן רגיש סופר, לא סובלני של ערעור קשה? IU.גישה אישית - הכל ראש.

https://romantik69.co.il/

Просмотров: 213 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar